Kaffe och service med kvalitet
Grundlig service ger gott kaffe
Kvalitet som både syns och känns
Det är lätt att tro att det enbart är kaffebönorna som ger kaffet sin goda smak. Men vår expert och servicetekniker på kaffemaskiner – Mikael Petersén – vet att sanningen är betydligt med komplex än så.
Bönorna och kaffesorten ger kaffet dess karaktär, men vikten av bra service och en ren kaffemaskin som servas grundligt och regelbundet går inte att överskatta. Slangar, filter osv där vatten och kaffe passerar måste hållas rent och fräscht för att det som hamnar i koppen skall smaka som det är tänkt.
Erfarenheten visar vägen
Noggrannhet, kvalitet och proaktivt service gör att de maskiner vi har ute hos kund, fungerar väldigt bra och levererar väldigt gott kaffe. Av erfarenhet vet vi att fuskar man i det lilla, har du snart stora problem. Något som i slutändan skapar driftstopp och missnöje ute hos kund. Därför är grundlig och regelbunden service av yttersta vikt.
Allt kaffe som vi säljer och levererar kommer dessutom från Löfbergs kafferosteri. Vilket naturligtvis är en ytterligare garant för god smak!
Serviceavtal – en garanti för smak och funktion
När du köper eller hyr en kaffemaskin från Kontorseliten i Karlstad AB, skriver vi också ett serviceavtal. Då kommer en servicetekniker ut till dig en gång i månaden och gör en grundlig service på din kaffeautomat. Serviceavtalet är en garanti för att den smak du kände när du testade maskinen hos oss, är den samma som när du får maskinen, och att den fortsätter producera gott kaffe under hela hyrestiden.
Kunder som valt oss
Vi är naturligtvis oerhört tacksamma för de kunder som valt kvalitet och kaffe från just oss. Några av dem är KBC, Veho Bil, Coop Värmland, Zetterströms och ABUS Kransystem AB.
Vill du också ha kaffe med kvalitet på din arbetsplats?
Fyll i formuläret nedan eller ring oss på 054-175400!
Välkommen att kontakta oss!